Wednesday, November 05, 2008

Headaches....

OMG lor... ytd.. i nearly feel like ramming my head against the wall... my head pain like hell... took medicine onli to relieve the pain for a short while before it back... haiz....

now super stress lor... exams on thursday and friday.. nothing seems to be goin into my head... die la... someone please tell me how...

It was not so worst until more things happen ytd which i not goin to list it over here.. but frustration is wat i felt at that point of time.... Went out to run with my cousin ytd... yes even though my head hurts... jus tat i felt a nid to get out of the house and dun bother wat happening...

at nite i went for supper with pabby... was toking quite a bit with her... discussing wat was happening and etc etc... came home abt 12plus... head was still pain.. but it did not hurt much compared to the evening....

today is goin to be a mugging day for me... see how much info i can cramp into my small head before i explode... hahaa...

listening to tis song at the current moment...

曲目:时光机 演唱:周杰伦
墙角迎风的雏菊 茉莉花开的香气 闭上眼回到过去, 划分界限的座椅 下课就靠在一起 我就是离不开你,
一路乘着溜滑梯 我们说好走到底 以为从此就分离,
用黑板上的日期 倒数找你
慢慢清晰
原来思念你 是加了糖 的消息
我用铅笔 画得很仔细
素描那年 天气
蝉鸣的夏季 我想遇见你
那童年的希望是 一台 时光机
我可以一路开心到底 都不换气
戴竹蜻蜓 穿过那森林 打开了任意门找到你 一起旅行
那童年的希望是 一台 时光机
你我翻滚过的榻榻米 味道熟悉
所有回忆 在小叮当口袋里 一起荡秋千的默契 在风中持续着甜蜜
有些话从来不急
一直都放在心底 想要将你看仔细
但错身而过的你 已经离去
慢慢清晰 原来思念你 是加了糖 的消息
我用铅笔 画得很仔细 素描那天 天气
蝉鸣的夏季 我想遇见你
那童年的希望是 一台 时光机
我可以一路开心到底 都不换气
戴竹蜻蜓 穿过那森林 打开了任意门找到你 一起旅行
那童年的希望是 一台 时光机
你我翻滚过的榻榻米 味道熟悉 所有回忆
在小叮当口袋里 一起荡秋千的默契 在风中持续着甜蜜
那童年的希望是 一台 时光机 我可以一路开心到底 都不换气 戴竹蜻蜓 穿过那森林 打开了任意门找到你 一起旅行 那童年的希望是 一台 时光机 你我翻滚过的榻榻米 味道熟悉 所有回忆 在小叮当口袋里 一起荡秋千的默契 在风中持续着甜蜜 oh~持续着甜蜜 oh~持续着甜蜜 oh~持续着甜蜜 Over...


别放开你的手 - 游鸿明
音乐咖啡再也不能麻醉
爱你的心已碎
我被情包围
谁都进不了我寂寞世界
我总是想在你心中占有不同的地位
但靠你越进越万念俱灰 音乐咖啡再也不能麻醉
爱你的心已碎
我为你流泪
流到梦再也流不出泪水
我后悔在失去你之后 才了解这一切
但爱你越深越不懂后退
还有什么爱值得依偎
付出了收不回 忘不了你的一切
失去的怎么追
你伤了我心还不够
连一点余地都不留
怎么说 怎么给 怎么做 怎么错
你再往前走就是尽头
要怎样才能看得透
别放开你的手
音乐咖啡再也不能麻醉
爱你的心已碎
我为你流泪
流到梦再也流不出泪水
我后悔在失去你之后
才了解这一切 因为爱越深越不懂后退
你伤了我心还不够 连一点余地都不留
怎么说 怎么给 怎么做 怎么错
你再往前走就是尽头 要怎样才能看得透
别放开你的手 你伤了我心还不够
连一点余地都不留
怎么说 怎么给 怎么做 怎么错
你再往前走就是尽头 要怎样才能看得透 别放开你的手

this song... totally.. dunno wat to say... all of a sudden very intereste to listen to songs tat are super sad...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home